maandag 30 augustus 2010

Welkom bij the Beauty Battery!

Tadaaah*
Welkom op mijn allereerste blog OOIT
Kom zeker regelmatig eens kijken om je beauty batteries weer helemaal op te laden en twijfel vooral niet om een reactie achter te laten of gewoon wat rond te kijken als je je een keertje verveelt..

Ik hoop dat we gezellig allemaal dikke vriendjes worden en vooral dat ik jullie een leuke blog kan aanbieden waar jullie echt wat aan hebben!

Geboorte van de blog
The Beauty Battery is gemaakt om mijn beauty-obsessie te delen (m'n vriendje wordt ondertussen zo'n beetje GEK als hij een zin hoort waarin nagellak, make-up of kleding in voorkomt (of allemààl).. vandaar het idee om een blog te beginnen waar mensen even geïnteresseerd zijn in deze onderwerpen én ik m'n vriendje lief met rust kan laten over all things beauty) en natuurlijk om jùllie beauty-batterijtjes ermee op te laden!

Alvast heel veel plezier met het lezen en bedankt dat je hier even langskomt!

Kus!
Kimsh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten